\

Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.bla bla bla

Entry | About | Board | Credit


everything here ^^V
Hai guys  sihat ? Alhamdullilah . pud sihat jh  ehh, korang ader tanya kea ha ? hentam jh aa. thank's fake smile. syukur fake smile nir wujud kan :face49: haha x'D tengok face yang agak kebabian tuh . brr ~ hem, nakstory nir. nak tak nak tak nak tak nak tak nak tak nak tak blogger-emoticon.blogspot.com citer jh aa emoticon06 dha alang alang buat entry kan ? biler lagy laa nabuat entry blog kan. esok lusa dha sebok memanjang dgan kerja . haihh blogger-emoticon.blogspot.com2 hari lepas pud pergi tindik tau . nak  tau tak tindik dekat mana ? dekat perut  haha . typu jeh . tau terkejot. dekat telinga aa apa lagy. setelah berapa tahun pud nak tindik tajadik jadik. akhirnyaa . pudd berjaya blogger-emoticon.blogspot.com jakunn aa . apa lagy . selamanir pud natindik apa sumer, papa takasik :face60: coz, papa pesan jadik lha natural. syukur dgan pemberiaan tuhan, cewahh one more, semalam kteorg pergi makan dekat luar dgan family apa sumer . mama punya lha berie pusing satu kota masai nak carik tempat yang stategik . akhirnyaa. restoran sokmo jadik pilihan blogger-emoticon.blogspot.com haha. ikut kan jh aa. dha lapar kan ? act, kedai  makan yang mama pilih tuh dekat dgan kedai azrul. haha, mama aku mmg suka beli ayam dekat stuh. hmm hm, balik dari beli ayam dekat stuh. mama pun pergi lha tempat aku. kakb kate mama ader bisik something dengan ketot :face23: auucch . bisik apa yaa ma ? lahai ^^V ketot cakap mama aku spoting ? haha, yeke ? layan jh ~ guest what blogger-emoticon.blogspot.com pecah rekod tau tak harinir masak kari ayam berseorangan tanpa bimbingan dari mama . haha  kelakar doe. yang papa punya lha dengki pergi rakam aku masak. then , mama balik kerja ketawe ketawe tengok video aku :face67: haha . malu nyah blogger-emoticon.blogspot.com akhinya , jadik juga kari ayam pud. nyum nyum ~ sedap tau  hem, harinir macam biase . entry blog nir talengkap tanpa ader selit siket citer pasal azrul kan kan ? haha . hem, pud sayang dy. deyy pariaa ! bapa banyak kali kau nak ulang ? dey tanggechi . suka hati aku lha . sesebok aje apa hal ? poo poo jaga dri masing masing baru syok emoticon15 hem, azrul terlalu baek kan dgan pud ? hem, jangan buat pud bosan sudah lha yew ? heww blogger-emoticon.blogspot.com kali nir tabanyak lha nastory morry pasal azrul . hem, think what ? pud ingat pud lha everything bagi dy. biler baca blog dy. hem, sedih pedih  aku bukan kawan kau kea ? abes au nir haper doe ? tmpat kau mengadu domba ? hem, takpa. Tuhan pinjamkan telinga untuk mendegar kan ? so, selagy aku boleh dgar aku dgar everything kay emoticon20 kenapa sumer natinggalkan pud eak ? kenapa ? liez dha takde, syaza dekat kampung, eiyna sibuk kerja, beyla lost contact, kama dengan cerita dy, dyra every time dgan liez. hem hem, aku blogger-emoticon.blogspot.com sabar sabar nd terus sabar dgan sumer nir :face21: penat weyh berlakon dgan fake smile . phone aku menyepi tanpa text dari sesiapa . aku harapkan sangat text dari korang sumer. tapi ? hem :face37: aku paham emoticon11 blog nir lha tempat aku cerita sumer masalah aku. suka :face28: duka :face41:, ketawe . segale galenya lha . thank's 
aku tetap sayang korang. thank's guys coz pernah wujud dan hadir dalam hidup aku. buat aku cerie selalu bile aku dgan korang. thank's jugak coz dha melayan karenah aku yang agak hm . ehh ? 



Older post / Newer post