\

Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.bla bla bla

Entry | About | Board | Credit


Hai guys  amacam ? sihat ? good  . harinih mcm biase nabuat entry blog ! thank's blog for listeningg all my probllem. suka duka, pahit manis aku sumeh ader dekat sinih. u only my only one emoticon15 eiyna ? mana eiyna ? ada sesiapa nampak dea tk ? kyte yayangg dea tau   hahaa :'D kyte yayangg ajjruull jugak. ehh, kenapa lan pulak nama dea ? haha xD gedik kay gedik :face23: hm, sekarang tgah off  phone ! why pud why ? hem, pud taktahu kenapa tiap malam mesti ada jh yang takene. ader jh mood nh hilang . hem, tady lepak dengan azrull . weee emoticon05 hati berbunga bunga . hahaa . sebelum pergi kedai dengan echa, pud dapat one text. bunyi dea mcm nh ' nak burger tk ? ' dgan pantas nyaa jejari pud menaip ' nak ! '
haha xD thank's azrull bagi birger th. mmg kali nh aku makin gemuk ahh blogger-emoticon.blogspot.com tapi takesah aa sumer th. yang penting hati kan ? lahay emoticon06 dha makan burger th, kyte makan choclate pulokk blogger-emoticon.blogspot.com haha . thank's guys ! sebab sanggup layan perangai aku yang mcm hmmm . hahaa . nak tau something tk ? hem, pud sayang azrul tau :h: hahaa . mesti muak kan korang dgar ayat th ? ayat yang same jh -..- tapi pud takesah sumer tth. lantakk aa . suka hati aa . life pud kan ? blog nh pud blog pud kan ? so , apa dehal nh bro    ? jangan aa sebok nastalker fb pud, twitter pud nd also blog pud tu sumer pud punyer life kan ? hem, azrul ! kenapa tiap hari kyte perlu gaduh ? kenapa azrul ? aku tasanggup untuk hadapi sumer nh . please azrul ? aku sayang kau doe . kau yang LAST dalam hidup aku  :t: dha takde :22: orangg yang boleh ganti tempat kau dalam life aku. aku nak kau tahu yang aku sayang kau giler giler ! setap malam aku nanges kerana pikir kan kau azrul. pikir kan relay kyte . pikir kan diri kau. pikir kan apa yang dha jadik dekat relay kyte sekarang nh sampai setiap malam boleh jadik gaduh . hem, sumer tentang kau azrul ! sedar lhaa ! sekarang kau dha ader twitter kan ? hem cocococomel gambar background twitter kau th biy :w: ya tuhan. kuat nyaa sayang aku dekat dea . sampai sumer yang aku buat sumer ader kene mengena dengan azrul . hem, minggu nh pud last dekat JOHOR ! hope kau boleh jaga diri leklokk. mong ? jagakan eiyna untuk aku , aku sayang dea tau blogger-emoticon.blogspot.com dia lha segala galanyaa bgi aku kay guys  :i:azrul, bila pud dha takde nnt jaga diri bebaik kay. jangan lupa makan. jaga kesihatan tuh kay azrul . jaga everything kay azrul ? janji boleh ? bagus :n:
Azrul Azwan bin Azman :h: u are part of my life blogger-emoticon.blogspot.com


Older post / Newer post